Naziv: Veštine planiranja i organizovanja časa
Obrazovni oblik: jednodnevni seminar sa radionicama
Kompetencije: К2
Prioritet: 2
Trajanje: 1 dan
Cena: 2.000 din.
Ciljna grupa: učitelj, nastavnik
Opis:
Svaka svesna aktivnost čoveka odvija se prema utvrđenom planu. Planiranje je aktivnost kojom se ljudi podstiču i usmeravaju da na racionalan i što efikasniji način ostvare postavljene ciljeve u različitim društvenim delatnostima. Obuhvata popis zadataka koje treba obaviti u određenom vremenu, pojedince i grupe koje ih realizuju, zatim oblike, metode, postupke i sredstva za ostvarivanje postavljenih ciljeva, kao i načine kontrole i procene postignutih rezultata.
Ovo je posebno važno u obrazovno-vaspitnom radu, gde je nastavnik organizator i nosilac učenja, pa njemu pripada primarna funkcija u pripremanju i planiranju tog rada. Ovaj seminar će objasniti aspekte pripreme i planiranja nastavnog rada, vrste planova, ali i pomoći nastavnicima da sagledaju šta čini dobro organizovan čas. Takođe, biće reči i o praćenju, vrednovanju i samovrednovanju časova.
Ciljevi i ishodi:
Cilj je da nastavnici usavrše svoje veštine planiranja svih vrsta planova, sa posebnim naglaskom na izradu individualne pripreme za čas, u skladu sa standardima nastave i učenja, radi podizanja kvaliteta nastave i učenja. Nastavnici će steći znanja o metodama planiranja, načinima organizovanja časa i evaluaciji ostvarenog ishoda. Takođe će racionalnije koristiti vreme provedeno u nastavi i uspešnije organizovati diferenciranu i projektnu nastavu.
[toggle title=“Teme:“]
- Pristup planiranju nastave „Planiranjem do razumevanja“;
- Neposredna priprema nastavnika za rad;
- Aspekti pripreme i planiranja;
- Ciljevi, ishodi i zadaci časa;
- Organizacija i oblici nastave;
- Komponente nastave;
- Nastavne metode;
- Vrste priprema;
- Elementi pripreme;
- Elementi koncepta časa;
- Analiza realizovanog časa;
- Etape nastavnog časa;
- Dobra priprema za čas;
- Izrada pripreme za čas.
[/toggle]
Prijavite se »