IKT i promena uloge nastavnika
Nova uloga nastavnika bi stoga bila – pokazati učenicima neograničene mogućnosti istraživanja. ...
Da li je kreativnost nešto
Kreativnost se obično definiše kao stvaranje nečeg originalnog i korisnog. Kako bismo razvili ...
Da li proširena realnost već
Kako je 4. industrijska revolucija odavno počela, sada je pravo vreme da isplanirate ...
11 najznačajnijih načina na koje
Dete na aktivan način upoznaje svet i zato je istraživanje suština učenja. Jedino ...
Reforma planova i programa
S učenicima treba razgovarati: o ljubavi, o praštanju, o prijateljstvu, o lepoti – ...
Zašto vam je neophodno neformalno
Formalno obrazovanje koje se stiče na studijama je svakako potrebno, ali nedovoljno za ...
Epoha štrebera
Studentima je jasno da je plagiranje pokušaj prevare za koju neće snositi posledice. ...
Finsko „obrazovno čudo“ i lekcije
Verujete li još uvek u obrazovanje? ...
Kakav nastavnik je potreban novom
Nastavnik novog doba treba da bude veoma odgovoran, visoko obučen i spreman na ...
Važnije je pohvaliti nego izgrditi
Kad su pitali Gadamera, poznatog nemačkog filozofa i pedagoga, kako da vaspitamo svoju ...
Obrazovanje nekad i sad
Potrebe obrazovnog sistema danas i one od pre pet godina već su veoma ...
Obrazovni sistem danas
Osnovni pedagoški cilj vaspitanja je izgradnja ličnosti. Osnovno je intelektualno, moralno, fizičko, radno ...