Održan seminar o projektno orijentisanoj nastavi
Projektna nastava je efikasna jer podstiče radoznalost učenika i učenje s razumevanjem, nasuprot tradicionalnom obliku nastave koji se temelji na akumuliranju činjenica i podataka. Potom, ona zahteva od učenika misaonu aktivnost, jer se očekuje da on postavi istraživanje, sprovede ga u delo, reši određeni problem i javno prezentuje rezultate svog rada.
Takođe, ova nastava privikava učenike na interdisciplinarni rad i usvajanje metoda naučnoistraživačkog rada; i podstiče razvoj istraživačkih, komunikacijskih, organizacijskih i kritičkih sposobnosti učenika.
Kako primeniti projektno orijentisanu nastavu u praksi pokazao je prof. dr Ivan Anić na seminaru održanom 30. marta 2018. godine u Institutu za moderno obrazovanje. Nastavnici su se upoznali s tim kako u savremenom dobu motivisati učenike i učiniti im nastavu matematike zanimljivom. Kroz niz praktičnih primera, spoznali su prednosti ove metode, a plodna diskusija je pokazala da ovakve seminare treba što češće organizovati i razgovarati o modernim tendencijama u nastavi.