Naziv: Kako obučavati odrasle – osnovni andragoški principi za trenere

Obrazovni oblik: jednodnevni seminar sa radionicama

Kompetencije: К2

Prioritet: 1

Trajanje: 1 dan

Cena: 2.000 din.

Ciljna grupa: Vaspitač, učitelj, nastavnik, stručni saradnik

Opis:

Obrazovanje odraslih (andragogija) je proces u kom su odrasli uključeni u sistematske procese učenja u cilju sticanja novih i nadogradnje postojećih znanja, veština i stavova. Obrazovanje odraslih u modernom vremenu, u kom je pojačana potreba celoživotnog učenja, doprinosi napredovanju osobe kako kao ličnosti, tako i u društvenom statusu.

Ovaj seminar govori uopšteno o obučavanju odraslih, a zatim i o konceptu celoživotnog učenja nastavnika. Ukoliko ste se oprobali u nastavi ili obukama sa odraslima, verovatno ste primetili da je to potpuno drugačije iskustvo u odnosu na rad sa decom. Pošto je proces učenja odraslih drugačiji, ne mogu se koristiti iste metode, tehnike i pristupi u nastavi, te je ovaj seminar napravljen da vam pruži potrebna teorijska znanja, kao i primere iz prakse svima koji se bave internom ili eksternom obukom, ili žele da steknu nove kompetencije i dopune postojeća znanja.

Ciljevi i ishodi:

Ovaj seminar jača kapacitete predavača da unaprede prenošenje stečenih znanja i veština u svom budućem radu, kroz razumevanje osnovnih andragoških principa i isprobavanje alata i tehnika za neposredan rad sa odraslima. Polaznici će osvestiti značaj motivacije za učenje u odraslom dobu i pravilne komunikacije sa odraslima. Takođe, polaznici će moći da razmotre koje ciljeve i ishode bi imala njihova radionica ili čas sa odraslima, u skladu sa osobenostima odraslih učenika i karakteristikama procesa učenja koje će na ovom seminaru upoznati.

[toggle title=”Teme:”]

  • Karakteristike učenja odraslih;
  • Motivacija za učenje kod odraslih;
  • Metode i tehnike u podučavanju odraslih;
  • Tipovi znanja;
  • Didaktičke refleksije teorija učenja na obrazovanje i učenje odraslih;
  • Komunikacija i učenje odraslih (verbalne, paraverbalne i neverbalne komunikacije);
  • Grupna dinamika u obrazovanju odraslih;
  • Stvaranje pozitivne atmosfere;
  • Konfliktne situacije;
  • Povratne informacije;
  • Vizuelizacija i prezentacija;
  • Kako postati autor seminara;
  • Kako postati realizator seminara.

[/toggle]

 

Prijavite se »