Novi akreditovani stručni skupovi na Institutu za moderno obrazovanje
U nastojanju da posvećenim nastavnicima omogući stručno usavršavanje iz najaktuelnijih obrazovnih oblasti današnjice Institut za moderno obrazovanje prijavio je Zavodu za unapređivanje obrazovanja i vaspitanja tri nova stručna skupa (savetovanja) za akreditaciju.
Sa posebnim zadovoljstvom vas obaveštavamo da su akreditovana sva tri skupa: „Postani VR Pro (Become a VR Pro) – primena virtuelne realnosti u obrazovanju”, „Uticaj robotike na obrazovanje: iskustvo i perspektive” i „Brainfinity u školi – razvoj problemske nastave”. U nastavku ćemo reći nešto više o njima.
1) „Postani VR Pro (Become a VR Pro) – primena virtuelne realnosti u obrazovanju”
Na skupu će biti analizirane najbolje prakse i iskustva u primeni postojećih modela VR-a i AR-a, a teme skupa su sledeće: „Uvod u sisteme virtuelne realnosti”, „Vrste virtuelne realnosti”, „Primena virtuelne realnosti u obrazovanju”, „Obuka za korišćenje ClassVR naočara” i „Inovacije u VR-u”.
2) „Uticaj robotike na obrazovanje: iskustvo i perspektive”
Skup je posvećen analizi najboljih praksi primene edu robota u ustanovama obrazovanja i vaspitanja kroz razmenu iskustava i iznošenje zaključaka o mogućnostima primene postojećih modela, a biće obrađene sledeće teme: „Uvod u robotiku u obrazovanju”, „Mogućnosti primene robota u nastavi”, „Studija slučaja: Savremena osnovna škola”, „Predstavljanje mBot robota”, „Predstavljanje LEGO edukativnih robota”, „Predstavljanje Raspberry Pi robota”, „Prikazivanje uputstava i video-tutorijala za korišćenje edukativnih robota u nastavi” i „Prezentovanje nastavnih lekcija”.
3) „Brainfinity u školi – razvoj problemske nastave”
Na ovom skupu nastavnici će imati priliku da se upoznaju sa značenjem pojma „Brainfinity”, da saznaju na koji način je ovaj koncept povezan sa problemskom nastavom i kako se sve može primeniti u učionici. Pored toga, dobiće i smernice za razvijanje nastavničkih veština za organizaciju problemske nastave kroz obradu zanimljivih tema kao što su: „Značenje pojma Brainfinity”, „Kako su povezani Brainfinity i problemska nastava”, „Značaj veština rešavanja problema u životu i na tržištu rada”, „Uloga nastavnika u problemskoj nastavi”, „Organizacija problemske nastave – kako izgleda Brainfinity čas”, „Tehnologija pravljenja detektivskih problema za potrebe problemske nastave” i „Kako Brainfinity može doprineti problemskoj nastavi”.
Skupovi su namenjeni svim nastavnicima, stručnim saradnicima, direktorima i pomoćnicima direktora koji žele da se usavrše iz ovih oblasti, a datumi održavanja i način prijave biće naknadno saopšteni na sajtu i društvenim mrežama Instituta za moderno obrazovanje.
Uvereni smo da će skupovi koje smo kreirali značajno unaprediti znanje i veštine nastavnika iz navedenih oblasti i stoga se posebno radujemo ovoj saradnji.