Objavljen izveštaj „Teaching Climate”
Početkom 2020. godine devetogodišnja Sofi je pitala svog učitelja: „Da li je istina da imamo samo deset godina da spasimo planetu?”
U tom trenutku njen učitelj nije znao šta da odgovori… (Kirbi i Veb, 2021)
Objavljen je prvi rezultat projekta „Teaching the Future”, koji daje neke preporuke koje će pomoći u odgovoru na ovo pitanje.
Ovaj izveštaj razmatra nastavni plan i program i pedagoške smernice. Procenjuje stanje u srednjim školama, kao i nacionalne nastavne planove i programe u partnerskim zemljama. Istražuje o temama kao što su klima, građanstvo i digitalna nastava.
Preporuke za relevantno i pouzdano obrazovanje o klimi
Izveštaj je podeljen na odeljke koji ispituju upotrebu inovativnih metoda nastave i učenja i ilustruju participativne pristupe za uključivanje učenika u aktivnosti aktivnog građanstva.
Izveštaj uključuje detaljan pregled novije akademske literature, rezultate intervjua sa fokus grupama nastavnika i intervjue sa nastavnicima-edukatorima. Cilj ovog izveštaja je da ponudi preporuke za relevantno i pouzdano obrazovanje o klimi sa odgovarajućim i pouzdanim pedagoškim pristupima i alatima.