Održano inspirativno predavanje o samoregulaciji nastavnika i učenika za nastavnike LINK edu Alliance
Predavanje pod nazivom „Nastavnik kao model – od samoregulacije nastavnika do samoregulacije učenika”, održano u organizaciji Instituta za moderno obrazovanje, obeležilo je početak nove školske godine i pružilo dragocenu podršku nastavnicima u njihovim naporima da postanu modeli samoregulacije za svoje učenike.
Ovo izuzetno inspirativno predavanje vodila je Selena Vračar, doktorand na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Beogradu, na odeljenju Psihologija, i saradnica Instituta za moderno obrazovanje. Selenino stručno znanje i entuzijazam doprineli su aktivnom učešću prisutnih nastavnika i stvaranju interaktivnog okruženja.
Tema predavanja bila je usredsređena na ključne koncepte samoregulacije i njen uticaj na obrazovni proces. Selena Vračar istakla je važnost samoregulacije kod nastavnika kao temelj za razvoj iste veštine kod učenika. Tokom predavanja nastavnici su imali priliku da razmatraju strategije za razvoj samoregulacije u svojim profesionalnim praksama, što bi trebalo da unapredi obrazovno iskustvo učenika.
Posebno važan deo predavanja bila je interakcija sa prisutnim nastavnicima. Učesnici su postavljali pitanja, delili svoja iskustva i aktivno učestvovali u zadacima i diskusijama. To je omogućilo razmenu ideja i najboljih praksi među kolegama – dobili su praktične alate za primenu samoregulacije u svojim učionicama.
Nastavnike je ovo predavanje izuzetno inspirisalo i motivisalo za početak nove školske godine, pruživši im jasnu viziju o tome kako da svojim učenicima postanu uzori u pogledu samoregulacije.