Profesori ITS-a, ITHS-a, Savremene gimnazije i SIS-a unapredili su svoja praktična znanja na internoj obuci
U subotu, 3. februara, u prostorijama Comtrade Technology Centra održana je interna obuka iz oblasti refleksivne nastavne prakse za profesore ITS-a i ITHS-a. Na isti način, 8. februara u prostorijama TecahingAcademy, svoje znanje i nastavne metode usavršili su i profesori Savremene gimnazije i Savremena International School.
Obuka je izvedena u vidu radionice pod nazivom „Refleksivna nastavna praksa – istraživanje profesionalne uloge nastavnika”, na kojoj su profesori stekli nova praktična znanja, koja će im pomoći da nastavu izvode još kvalitetnije.
Kroz praktični rad do novih znanja
Radionica na temu refleksivne nastavne prakse je zamišljena kao praktično-iskustveni rad uz pomoć kojeg profesori istražuju svoju profesionalnu ulogu i razmatraju načine na koje mogu da unaprede svoj rad.
Nastavnici ove četiri škole našli su se pred velikim izazovom koji su sa uspehom savladali. Radionica je pokrenula mnoštvo pitanja i nedoumica o primeni različitih metoda, na koje su uz podršku predavača Ive Koprene i Marije Milenković, profesori pronašli zanimljive i ohrabrujuće odgovore.
Usavršavanje nastavnika je proces koji se nastavlja
Ovo je još jedna u nizu radionica u ciklusu pod nazivom „Refleksivna nastavna praksa”, kroz koje profesori stiču izuzetno korisne veštine.
Nakon radionice, među profesorima se razvila kreativna diskusija o temama koje bi bilo dobro obraditi na budućim susretima, kao i o tome u kojim pravcima će se kretati nastavak njihovog istražvanja refleksivne nastavne prakse.
Oni su ponovo pokazali koliko su posvećeni svom usavršavanju i unapređenju nastave, i time poslali poruku svima koji su zaposleni u polju obrazovanja: samounapređivanje nastavnika predstavlja najbolji način ulaganja u budućnost kako profesora, tako i učenika.