Šta su polaznici saznali na seminaru „Projektna nastava – korak dalje u nastavi engleskog jezika”?
U Savremenoj gimnaziji je u saradnji sa TeachingAcademy i Data Didaktom 14. maja održan seminar pod nazivom „Projektna nastava – korak dalje u nastavi engleskog jezika”. Seminar je realizovale profesorke engleskog jezika sa višegodišnjim iskustvom u projektnoj nastavi, autorka Ivana Milošević i Marija Lukač.
Cilj seminara bio je upoznati nastavnike sa idejom projektne nastave i prednostima njene primene u odnosu na tradicionalnu nastavu, kao i postojećim projektima u zajednici vezanih za nastavu engleskog jezika u koji nastavnici mogu da se uključe.
Polaznici seminara „Projektna nastava” su bili u prilici da se kroz interaktivni rad upoznaju sa začecima projektne nastave, osnovnim zahtevima, kao i prednostima projektne nastave. Nastavnici su podsticani primerima iz prakse da se sami oprobaju u primeni projektne nastave, uz pravilnu procenu faza i potrebnog vremena za izradu projekta. Pored toga, nastavnici su jedni drugima predstavili svoja iskustva iz oblasti projektne nastave i skrenuli pažnju na postojeće konkurse i projekte u zajednici.
Teme programa su bile: šta je projektna nastava i kako se razlikuje od problemske nastave, uloga nastavnika u projektnoj nastavi, tri faze projekta, pristup i kriterijumi evaluacije, kako postaviti pravo pitanje, kako predstaviti rezultat projekta, jezičke veštine u funkciji projektne nastave, kao i dosadašnji i aktuelni projekti. Seminar je akreditovan od strane Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i nosi 8 bodova stručnog usavršavanja van ustanove.
Ukoliko želite da saznate više o temi projektne nastave, pozivamo vas da pogledate ovaj naučni rad dr Mladena Vilotijevića i dr Nade Vilotijević ili ovaj sajt za nastavnike engleskog jezika.