Naziv: Kako prilagoditi učenje razvojnim karakteristikama dece
Obrazovni oblik: jednodnevni seminar sa radionicama
Kompetencije: К1
Prioritet: 1
Trajanje: 1 dan
Cena: 2.000 din.
Ciljna grupa: Vaspitač, učitelj, nastavnik
Opis:
Iako su često deca u odeljenju vrlo različita (vole ili ne vole takmičenja / jesu ili nisu sklona konfliktima / vole individualni rad više od rada u timu ili obrnuto), često su i vrlo slična, ako se uzme u obzir razvojna faza u kojoj se nalaze. Ovaj seminar je zamišljen kao podsetnik kroz koje faze razvoja prolaze naši učenici i na koji način vaspitač, učitelj ili nastavnik mogu da prilagode svoj rad učenicima na različitim stadijumima socioemotivnog i kognitivnog razvoja.
Ciljevi i ishodi:
Cilj ovog seminara je da se polaznik osposobi za razumevanje različitih oblika socijalnog i emotivnog ponašanja dece, kao i da se upozna sa karakteristikama kognitivnih stupnjeva njihovog razvoja. Tokom seminara učesnici će usvojiti nove veštine i naučiti kako da nastavu i učenje prilagode deci uzimajući u obzir osobenosti određenih stadijuma njihovog razvoja. Po završetku seminara oni će biti spremni da podstaknu razvoj i daju preporuke roditeljima za dalji napredak njihove dece.
[toggle title=“Teme:“]
- Teorije emocionalnog i socijalnog razvoja (Frojd, Erikson, Bolbi);
- Pijažeova teorija kognitivnog razvoja;
- Emocionalni, kognitivni i socijalni razvoj;
- Afekat, raspoloženje, sentiment i emocionalni ton;
- Pamćenje, mišljenje, govor, učenje i zaključivanje;
- Razvoj vršnjačkih odnosa i odnosa sa odraslima;
- Uticaj porodice;
- Socijalni status dece (omiljena, odbačena i zanemarena deca);
- Razvojne faze i podsticanje socioemotivnog i kognitivnog razvoja;
- Socijalna kompetencija i emotivna inteligencija;
- Uloga obrazovnih institucija i nastavnika.
[/toggle]
Prijavite se »