Naziv: Kako prilagoditi učenje razvojnim karakteristikama dece

Obrazovni oblik: jednodnevni seminar sa radionicama

Kompetencije: К1

Prioritet: 1

Trajanje: 1 dan

Cena: 2.000 din.

Ciljna grupa: Vaspitač, učitelj, nastavnik

Opis:

Iako su često deca u odeljenju vrlo različita (vole ili ne vole takmičenja / jesu ili nisu sklona konfliktima / vole individualni rad više od rada u timu ili obrnuto), često su i vrlo slična, ako se uzme u obzir razvojna faza u kojoj se nalaze. Ovaj seminar je zamišljen kao podsetnik kroz koje faze razvoja prolaze naši učenici i na koji način vaspitač, učitelj ili nastavnik mogu da prilagode svoj rad učenicima na različitim stadijumima socioemotivnog i kognitivnog razvoja.

Ciljevi i ishodi:

Cilj ovog seminara je da se polaznik osposobi za razumevanje različitih oblika socijalnog i emotivnog ponašanja dece, kao i da se upozna sa karakteristikama kognitivnih stupnjeva njihovog razvoja. Tokom seminara učesnici će usvojiti nove veštine i naučiti kako da nastavu i učenje prilagode deci uzimajući u obzir osobenosti određenih stadijuma njihovog razvoja. Po završetku seminara oni će biti spremni da podstaknu razvoj i daju preporuke roditeljima za dalji napredak njihove dece.

[toggle title=“Teme:“]

  • Teorije emocionalnog i socijalnog razvoja (Frojd, Erikson, Bolbi);
  • Pijažeova teorija kognitivnog razvoja;
  • Emocionalni, kognitivni i socijalni razvoj;
  • Afekat, raspoloženje, sentiment i emocionalni ton;
  • Pamćenje, mišljenje, govor, učenje i zaključivanje;
  • Razvoj vršnjačkih odnosa i odnosa sa odraslima;
  • Uticaj porodice;
  • Socijalni status dece (omiljena, odbačena i zanemarena deca);
  • Razvojne faze i podsticanje socioemotivnog i kognitivnog razvoja;
  • Socijalna kompetencija i emotivna inteligencija;
  • Uloga obrazovnih institucija i nastavnika.

[/toggle]

 

Prijavite se »