Citizen 2.1: Priprema nastavnika za globalni proces evolucije obrazovanja

Projekat „Citizen 2.1” je usmeren ka razmeni najboljih praksi u oblasti razvoja obrazovnih kompetencija koje se odnose na digitalne veštine. Kroz projektne aktivnosti formiraće se interesna zajednica nastavnika. Razmenom informacija u okviru programa obuka i seminara, nastavnici će se kompletno osposobiti za upotrebu najsavremenijih digitalnih veština za nastavni rad i učešće u globalnom procesu evolucije društva i obrazovanja u 21. veku. Takođe, imaće priliku da vide rezultate povezivanja tri obrazovna sveta u jednu misiju, koja će raditi na kreiranju inovativnih, praktičnih i perspektivnih pristupa za razvoj digitalnih kompetencija i veština u obrazovanju, odnosno na kreiranju kvalitetnih programa stručnog usavršavanja kroz istraživanje funkcionalnih, savremenih metoda i pristupa.

Koordinator projekta je GIP FTLV de l’académie de Besançon (region akademske oblasti Burbon), Francuska.

Partneri projekta su:

 

  • Institut za moderno obrazovanje, Srbija,
  • Handwerkskammer der Pfalz Germany, Nemačka,
  • COMMISSION COMMUNAUTAIRE FRANCAISE Belgium, Belgija,
  • Fédération Régionale des Maisons Familiales Rurales de Bourgogne Franche-Comté France, Francuska,
  • efp Espace Formation PME Belgium, Belgija.

Glavni ciljevi projekta su:

 

  • definisanje i prepoznavanje ključnih digitalnih veština za građane 21. veka,
  • pronalaženje tačaka konvergencije između obrazovanja i tržišta rada putem digitalnih alata,
  • rasvetljavanje inovativnih i efikasnih metoda i pristupa za obuke,
  • sticanje obogaćene i zajedničke kulture.

Rezultati projekta:

 

  • elektronski priručnik za nastavnike „Vodič za dobre prakse”,
  • seminar o inovativnim digitalnim alatima.