Naziv: Diferencirana i individualizovana nastava
Obrazovni oblik: jednodnevni seminar sa radionicama
Kompetencije: К2, K3
Prioritet: 1,8
Trajanje: 1 dan
Cena: 2.000 din.
Ciljna grupa: učitelj, nastavnik
Opis:
Nastavnici su svesni da razred nije homogena skupina pojedinaca, već grupa učenika koji se razlikuju po svom predznanju, sposobnostima, stilu i brzini učenja, očekivanjima i motivaciji. Dajemo sve od sebe da učenje približimo svim učenicima, uzimajući u obzir njihove različitosti, a ovaj seminar nudi strategije za diferencijaciju podučavanja i individualizaciju nastave, kada je to potrebno.
Razgovaraćemo o zakonski predviđenim okvirima individualizacije i diferencijacije, prednostima i manama, kao i mogućnostima primene, pošto one moraju biti deo kako planiranja i podučavanja, tako i ocenjivanja.
Ciljevi i ishodi:
Ciljevi seminara su razvoj i primena modela diferencirane nastave u školi. Nastavnici će usavršiti znanja o diferencijaciji i individualizaciji, kao i o planiranju nastave na ovaj način. Nakon seminara, nastavnik će lakše uočiti i prepoznati individualne karakteristike, sposobnosti i potencijale učenika, pa će u skladu sa tim moći da diferencira svoje podučavanje i izradi individualni plan podrške učeniku.
[toggle title=“Teme:“]
- Šta je diferencijacija, a šta individualizacija nastave;
- Važnost diferencije i individualizacije;
- Posmatranje, praćenje i beleženje;
- Oblici i organizacija podrške;
- Planiranje i programiranje nastave.
[/toggle]
Prijavite se »