Centar za stručno usavršavanje Instituta za moderno obrazovanje organizovao je u sredu, 30. oktobra, predavanje predstavljanja primera dobre prakse pod nazivom „Kako se posvetiti svakom učeniku u odeljenju kad ih ima 25?”. Predavač je bio Dejan Bošković, magistar hemijskih nauka i samostalni pedagoški savetnik. Dejan je zaposlen na poziciji nastavnika biologije i pomoćnika direktora Osnovne škole „Ivo Andrić”, Beograd
Prisutni nastavnici su se na predavanju, kroz primere iz prakse, upoznali sa pojmom projekta i projektne nastave, zatim i sa važnošću individualizacije nastave. Predavač je prisutnima istakao bitne veštine potrebne za 21. vek, kao i pristup koji bi nastavnici mogli da koriste da bi kod učenika razvili varijabilnost u pogledu sposobnosti, znanja, veština i umeća. Jedan od modela koji je predstavljen na predavanju odnosio se na spoljašnju diferencijaciju nastave, ali i unutrašnju.
Osim teorijskog pristupa, predavač je prisutnima izneo i potencijalne načine uspostavljanja diferencijacije u nastavnom procesu. Poseban fokus je stavljen i na formativno ocenjivanje, ali i na predstavljanje primera pedagoške sveske, kao modela praćenja procesnog razvoja učenika, tačnije učenja za postizanje ishoda.
Uz saglasnost predavača i organizatora predavanja sa Instituta za moderno obrazovanje, na sledećem linku je postavljena prezentacija sa predavanja.