„Stimulacija intelektualnog razvoja – primeri dobre prakse”
U subotu, 7. decembra, Mensa Srbije, Udruženje „Kreativni učitelji” i Institut za moderno obrazovanje organizovali su akreditovanu tribinu pod nazivom „Stimulacija intelektualnog razvoja – primeri dobre prakse”. Cilj tribine je bio predstavljanje 30 najboljih radova koji su nagrađeni u okviru međunarodnog projekta – obeležavanja „Dana inteligencije 2019”.
Kroz plenarni deo tribine prisutne kolege imale su priliku da slušaju predavanja istaknutih stručnjaka kao što su: Goran Vilotijević, doktor pedagoških nauka, Momčilo Stepanović, master učitelj, samostalni pedagoški savetnik i osnivač Udruženja „Kreativni učitelji”, Marinela Šćepanović, master defektolog i predsednik Upravnog odbora Društva defektologa Vojvodine, i Ljiljana Lazarević, profesor razredne nastave i „Najbolji edukator Srbije 2019”.
Prisutne je u ime Mense Srbije pozdravila predsednica Aleksandra Borović, koja je tom prilikom istakla da je ponosna što se veliki broj nastavnika odazvao pozivu da predstavi svoje modele rada koji stimulišu intelektualne sposobnosti učenika. Moderator tribine bila je autorka i koordinatorka projekta „Dan inteligencije”, pedagoški savetnik i profesor razredne nastave Tanja Olear Gojić. U ime Instituta za moderno obrazovanje prisutnima se na učešću u projektu i na tribini zahvalila i MSc Aleksandra Ikonov, stručni saradnik, istakavši svoje zadovoljstvo zbog toga što na tribini vidi veliki broj kolega raspoloženih da unose inovacije, podstiču svoje učenike i grade podsticajnu sredinu za sopstveni, ali i učenički napredak.
Tema, ali i program tribine okupili su veliki broj prosvetnih radnika svih nivoa obrazovanja – od predškolskog do visokoškolskog, što je pokazalo da je za lični i profesionalni uspeh važan kontinuirani rad i fokus na aktivno učenje, zdrava međuljudska interakcija i konstruktivizam u edukaciji.